Uniflex tecknar avtal med Saps Group

Uniflex Bemanning tecknar avtal med Saps Group angående personaluthyrning

Uniflex Bemanning tecknar avtal med Saps Group angående personaluthyrning. Avtalet gäller på ett tjugotal orter i Norden.  Avtalet sträcker sig över två år, med option på förlängning på 1 + 1 år. Uniflex är en av flera leverantörer.

- ”Vi är oerhört stolta över att få bli leverantör till Saps och ser fram emot vårt samarbete”, säger Nalan Lambertsson Försäljningschef Stockholm på Uniflex.

Saps Group är en internationell tjänsteleverantör inom service management. Affärsidén går ut på att ta över, sköta och utveckla tjänster inom affärsområdena Facility Services, Infra Services och Medical Services. Saps Group är certifierade enligt ISO 9001 och ISO 14001.

- ”Vi ser fram emot att samarbeta med Uniflex Bemanning. De har visat stor förståelse för våra behov och blir en viktig partner till oss” säger Rabi Tezel, inköpschef på Saps Group.

För mer information, kontakta:

Nalan Lambertsson Försäljningschef Stockholm på Uniflex, +46 76-525 24 90, nalan.lambertsson@uniflex.se

Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal inom yrkesområdena industri, lager, bygg, el, kundservice, försäljning och administration. Uniflex är noterat på NASDAQ OMX Stockholm, Small Cap, och finns i Sverige, Norge, Finland och Tyskland. Uniflex är medlem i Almega Bemanningsföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbundet. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat.