WHOYOUARE i samarbete med svenska heavy metal-bandet Ghost

När svenska heavy metal-ikonerna Ghost nu i augusti släpper nya albumet ”Meliora” sker det i nära samarbete med WHOYOUARE och Bea Åkerlund.

21 augusti släppps Ghosts nya album, ”Meliora”. Bandet kommer sedan ge sig ut på en längre turné i USA. Genom samarbetet agerar Bea Åkerlund, grundare av WYA Holding och WHOYOUARE, Creative Director och Fashion Director till Ghost. Bandet har getts en ny look, med kläder designade av WYA-medlemmarna Michele Berandi och Majesty Black. En del av plaggen och accessoarerna går även att köpa via WHOYOUARE.COM.

Ghost bildades 2008 i Linköping och har sedan dess etablerat sig som ett nyskapande heavy metal-band, med fans över hela världen. Utöver sin musik har bandet även fått stor uppmärksamhet för medlemmarnas val att framträda bakom masker utan att uppge sina identiteter.

Tredje samarbetet på kort tid

WHOYOUARE har tidigare samarbetat med artisterna Laleh och Icona Pop. Samarbeten med artister är en viktig del i lanseringen av WYA Holdings plattform WHOYOURAE. Formerna för samarbetena skiljer sig åt från fall till fall, men det gemensamma syftet är att öka trafiken till plattformen WHOYOUARE.

En första preview finns att se på www.whoyouare.com

För mer information, besök WYA Holdings webbplats wyaholding.com eller kontakta:

Tori Skoglund, VD WYA Holding AB (publ)
tori@whoyouare.com
Tel: 08-555 408 00 / 0708 17 49 39

Detta är WYA Holding AB
WYA Holding grundades 2013 med målet att genom plattformen WHOYOUARE koppla samman designers och kreatörer med stylister, creative directors och slutkonsumenter över hela världen. Visionen är att plattformen WHOYOUARE ska vara förstahandsvalet för kreatörer inom fashion, etablerade såväl som nya talanger, att mötas, utbyta erfarenheter och göra affärer. Aktiens kortnamn är WYA B. Remium är Certified Advisor för WYA Holding AB. wyaholding.com finns möjlighet att ladda ner komplett bolagsbeskrivning.