Stendörren Fastigheter publicerar Årsredovisning för 2016

Årsredovisningen avseende 2015 för Stendörren Fastigheter AB (publ) finns nu tillgänglig för nedladdning på Bolagets hemsida www.stendorren.se

För mer information, vänligen kontakta: Fredrik Brodin, verkställande direktör. Telefon 070-8886665, fredrik.brodin@stendorren.se eller besök www.stendorren.se

Om Stendörren

Stendörren Fastigheter AB (publ) är ett fastighetsbolag noterat på First North Premier, Nasdaq Stockholm (Ticker STEF-B) som äger utvecklar och förvaltar lokaler som gör skillnad. Det betyder att vi arbetar tillsammans med våra hyresgäster för att tillhandahålla ändamålsenliga lokaler med konkurrenskraftiga hyror, främst i Storstockholm och Mälardalen.

Certified Adviser är Remium Nordic AB (www.remium.com ). För mer information om Stendörren Fastigheter AB (publ) se www.stendorren.se