Bea Åkerlund – dagens sommarpratare i P1

Idag sommarpratar Bea Åkerlund, grundare av WHOYOUARE och WYA Holding AB. Programmet kommer att handla om Beas resa från Östermalm till Los Angeles, om betydelsen av timing, hårt arbete och vikten av att våga följa sina drömmar, om att vara stark i sin övertygelse och hålla fast vid sin idé.

Programmet sänds i P1 klockan 13:00, och finns sedan även att ladda ner via www.sverigesradio.se.

För mer information, besök WYA Holdings webbplats wyaholding.com eller kontakta:

Tori Skoglund, VD WYA Holding AB (publ)
tori@whoyouare.com
Tel: 08-555 408 00 / 0708 17 49 39

Detta är WYA Holding AB
WYA Holding grundades 2013 med målet att genom plattformen WHOYOUARE koppla samman designers och kreatörer med stylister, creative directors och slutkonsumenter över hela världen. Visionen är att plattformen WHOYOUARE ska vara förstahandsvalet för kreatörer inom fashion, etablerade såväl som nya talanger, att mötas, utbyta erfarenheter och göra affärer. Aktiens kortnamn är WYA B. Remium är Certified Advisor för WYA Holding AB. wyaholding.com finns möjlighet att ladda ner komplett bolagsbeskrivning.